Kampania reklamowa

Reklamy prasowe, spot radiowy

Kampania skierowana jest do mieszkańców 6 miast przez które przebiega Drogowa Trasa Średnicowa: Katowic, Chorzowa, Świętochłowic, Rudy Śląskiej, Zabrza i Gliwic.

Jej celem jest poinformowanie o inwestycji realizowanej przez Samorząd Województwa Śląskiego i zwrócenie uwagi na korzyści wynikające z budowy trasy dla aglomeracji górnośląskiej.

W ramach kampanii, która potrwa od 22.08 do 05.09, odbędą się akcje promocyjne na stacjach benzynowych zlokalizowanych wzdłuż trasy. Przewidziano także emisję reklam w radio i prasie.

Reklamy prasowe:

Dziennik Zachodni (dodatki powiatowe: Katowic, Chorzowa, Świętochłowic, Rudy Śląskiej , Zabrza, Gliwic) – emisja piątek 22 i 29 sierpnia.

Reklamy radiowe:

Radio Piekary, Radio eM, Radio Fest – 126 spotów

Dołączono materiał audio

Załączniki
Ulotka
Reklama prasowa
Kampania radiowa - siatka emisji