Województwo Śląskie

2012

Public Relations

Konkursy

  • InduSzychta - Zadaniem uczestników było wykonanie zdjęcia na tle dowolnego obiektu Szlaku Zabytków Techniki. Laureatem został Piotr Tuszewicki. Jego fotografia ujęła jurorów swoją energią, pomysłem i zabawą z industrialnym dziedzictwem. Swoistym zwycięzcą konkursu jest też wieża wyciągowa szybu Prezydent w Chorzowie, która stanowi scenografię zdjęcia. Zwycięzca konkursu otrzymał nagrodę - wycieczkę dla dwóch osób - przelot na trasie Katowice-Dortmund-Katowice, 2 noclegi w hotelu, bilety wstępu na „ExtraSchicht" w sobotę 30 czerwca oraz turystyczny lot śmigłowcem. Na konkurs InduSzychta wpłynęło 56 fotografii.
  • Zobodizajn - konkurs dla kreatywnych. Uczestnicy przygotowywali inspirowane światłem rzeźby Zobotów. Łącznie na konkurs wpłynęło 12 prac. Przyznano dwie równorzędne nagrody - każda po 3000 zł brutto. Pierwsza z nich, nagroda jury, trafiła do Pawła Kubiciusa. Nagrodę publiczności otrzymał Piotr Sabat za pracę Pozytywne Lux-O-Zwierzaki. W sumie na Facebooku oddano łącznie 2200 głosów.
  • Kreator Zobotów - Przez cały czerwiec internauci, miłośnicy industrialnych klimatów i majsterkowania, mogli wirtualnie budować własne Zoboty korzystając z modułu na www.industriada.pl. Do dyspozycji uczestnicy mieli ponad sto elementów, z których udało się złożyć 540 Zobotów. Z całej puli jury wybrało cztery projekty Zobotów autorstwa: Beaty Dębowskiej, Jacka Greniucha, Anity Wawrzyńskiej-Pastuszki, M. Stelmaszczyka. Nagrodami w konkursie były wyjątkowe puszko-roboty, które pozwalają na skonstruowanie z puszki po coca-coli własnego robota o napędzie elektrycznym.

Liczne gadżety Industriady

Na potrzeby kampanii przygotowano pomarańczowe flagi typu batfan (80 sztuk) z logotypem INDUSTRIADY i Szlaku Zabytków Techniki. Dla personelu obsługującego INDUSTRIADĘ przygotowano pomarańczowe koszulki z mechanicznym sercem. Białe koszulki były przeznaczone dla uczestników konkursów, które odbywały się w zabytkach (łącznie 1000 sztuk koszulek). Podczas wszystkich wydarzeń rozdawano przypinki z neonowym sercem (5000 sztuk), specjalnie dla przewodników przygotowano przypinkę „Przewodnik".

Przewodnicy, wolontariusze i osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie kampanii otrzymały plakietki, smycze (łącznie 100 sztuk) oraz czapeczki (200 sztuk).


Zobacz aktualności

wszystkieedukacjaekologiafinansefundusze europejskiegospodarkainfrastrukturainwestycjekomunikacjakulturapolityka społecznapromocjarolnictworynek pracysejmiksportspotkania uroczystościstrategia rozwojuturystykazagospodarowanie przestrzennezagranicazarządzdrowie