Województwo Śląskie

2013: Śląskie sprawdza się!

Internet

Spot wideo, kampania banerowa, mailing

Produkcja i emisja spotu wideo:

  • na 400 ekranach w komunikacji miejskiej, łącznie 600 000 emisji
  • w serwisach wideo (w formacie preroll):
    • YouTube
    • Onet.pl
    • Wp.pl
    • Vod.pl
    • Ipla.pl
    • Open.fm
    • Dziennikzachodni.pl
    • Slask.naszemiasto.pl

Kampania bannerowa w serwisach ogólnopolskich z największym potencjałem (geotargetowanie na województwo śląskie):

  1. Onet.pl (format: wideboard)
  2. Interia.pl (format: wideboard)
  3. Komunikator Gadu-Gadu (baner w oknie rozmowy)

Kampania bannerowa wspierająca w serwisach lokalnych (formaty: double billboard, wideboard, winieta):

  1. Slask.naszemiasto.pl
  2. Dziennikzachodni.pl
  3. Katowice.gazeta.pl
  4. Czestochowa.gazeta.pl
  5. Bielskobiala.gazeta.pl
  6. Gliwice.gazeta.pl
  7. Sosnowiec.gazeta.pl
  8. Rybnik.com.pl
  9. Polskalokalna.pl/wiadomości/slaskie
  10. Tvs.pl

Mailingi targetowane geograficznie i demograficznie (łącznie - 400 tys. kont):

  1. Poczta.onet.pl
  2. Poczta.o2.pl

Spot reklamowy


Zobacz aktualności

wszystkieedukacjaekologiafinansefundusze europejskiegospodarkainfrastrukturainwestycjekomunikacjakulturapolityka społecznapromocjarolnictworynek pracysejmiksportspotkania uroczystościstrategia rozwojuturystykazagospodarowanie przestrzennezagranicazarządzdrowie