Województwo Śląskie

2014

Marketing bezpośredni

Marketing bezpośredni:

  • 4 akcje promocyjne odbywające się w Noc Muzeów (17 maja)
  • 1 akcja promocyjna podczas preINDUSTRIADY (1 czerwca)
  • 6 warsztatów naukowych w obiektach SZT w dniu INDUSTRIADY (3 różne scenariusze)
  • 3 wydarzenia specjalne w obiektach SZT w dniu INDUSTRIADY (Szyb Maciej, Park Tradycji, Radiostacja)
  • konkurs tematyczny dla uczestników INDUSTRIADY
  • 9 punktów informacji o INDUSTRIADZIE (8 w obiektach, 1 w centrum przesiadkowym)
  • przypinka z sercem - 10 000 szt. (dystrybuowane podczas wydarzeń)
  • pomarańczowy lizak w kształcie serca - 10 000 szt. (dystrybuowane podczas wydarzeń)
  • pomarańczowe balony w kształcie serca - 5 000 szt (dystrybuowane podczas wydarzeń)


Zobacz aktualności

wszystkieedukacjaekologiafinansefundusze europejskiegospodarkainfrastrukturainwestycjekomunikacjakulturapolityka społecznapromocjarolnictworynek pracysejmiksportspotkania uroczystościstrategia rozwojuturystykazagospodarowanie przestrzennezagranicazarządzdrowie