Rusza Sezon na Śląskie

Rozpoczyna się kolejna ogólnopolska kampania promocyjna województwa śląskiego. Tym razem ona ma na celu zachęcić do krótkich pobytów weekendowych w regionie

Pomysłem na to, jak zachęcić turystów do odwiedzania województwa śląskiego ma być stworzenie trendu „sezonu po sezonie", czyli w miesiącach jesiennych. Kampania skierowana jest w głównej mierze do ludzi młodych i aktywnych, którzy wolny czas spędzają chodząc po górach czy jeżdżąc na rowerze. Twórcom kampanii promocyjnej zależy na zbudowaniu nowej mody wśród grupy docelowej, pokonanie nudy i jesiennej monotonii poprzez spontaniczne weekendowe wyjazdy w Śląskie. 

„Ta kampania jest pierwszą wojewódzką kampanią produktową w skali ogólnopolskiej. Jej przesłaniem jest promocja atrakcji województwa śląskiego przez zachęcenie do weekendowych wizyt w naszym regionie. Liczymy, że nasza oferta i proponowane zniżki na pobyt m.in. w hotelach, spotkają się z zainteresowaniem i zachęcą do wizyt w różnych częściach województwa. Turystyka jest coraz bardziej istotną gałęzią naszej gospodarki, a ta kampania jest szansą na to, by w tym „sezonie po sezonie", również przynosiła zyski" - mówi Jerzy Gorzelik członek Zarządu Województwa Śląskiego. 

Oferty, które uwzględniają specyfikę regionu, a więc bogactwo atrakcji turystycznych umiejscowione są w różnych częściach województwa i proponują trzy pakiety: jurajski, beskidzki i industrialny. Takie rozwiązanie daje potencjalnym turystom możliwość przygotowania podróży według osobistych zainteresowań i upodobań co do formy spędzania wolnego czasu, jak również stanowi zachętę do poznania nowych terenów i nowych atrakcji turystycznych.

„Przeprowadzenie produktowej kampanii promocyjnej polegać będzie na sprzedaży weekendowych pakietów przyjazdowych, złożonych z dwóch noclegów ze śniadaniem w hotelach i obiektach noclegowych na terenie województwa śląskiego. Pakiety dostępne będą w miesiącach: wrzesień, październik, listopad br. w obniżonej  - nawet o 50 proc. - cenie. Przy ich konstruowaniu uwzględnione zostało zróżnicowanie regionu pod względem atrakcyjności turystycznej" - mówi Tomasz Stemplewski, dyrektor Wydziału Gospodarki, Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.

Na potrzeby kampanii uruchomiona została strona www.sezonnaslaskie.pl., na której znalazły się szczegóły dotyczące promocyjnych ofert. Przedstawione na niej ceny dotyczą dwóch noclegów weekendowych dla dwóch osób w pokoju dwuosobowym.

Aby skorzystać z rabatów, podczas rezerwacji trzeba podać hasło: "Sezon na Śląskie". Dla korzystających z noclegów czekają dodatkowe atrakcje z rabatami, które będą udzielane po okazaniu foldera dostępnego w recepcji hotelu. Oferta ważna jest do końca listopada br. Dodatkowo, we współpracy z samorządami lokalnymi, przygotowano pakiety promocyjne z ofertą rabatową z danej miejscowości, dotyczącą gastronomii i atrakcji turystycznych.

Kampania, wykorzystując klasyczne narzędzia promocyjne, swoim zasięgiem obejmie cały kraj. Już w czwartek, 6 września rozpocznie się komunikacja promocyjna w Internecie, natomiast w sobotę rusza emisja spotów telewizyjnych. Ich wizualizacje oparte są na trzech  liniach kreatywnych. Twórcy kampanii postanowili zerwać z typową konwencją reklam turystycznych. Stawiają na humor i wzbudzenie zainteresowania. Głównym celem jest przedstawienie tego, co w Śląskim najlepsze i co może przyciągnąć turystów z całej Polski.


Spoty reklamowe (wer. 15 sek)




Galeria zdjęć
Po kliknięciu na obrazku zostanie otwarte okno modalne z dużą wersją obrazka. Możliwe będzie przeglądanie galerii kolejnych obrazków.
Korzystanie z galerii za pomocą skrótów klawiszowych:
  • Escape: zamyka galerie.
  • Spacja: uruchamia/zatrzymuje automatyczny slaidshow (play/pause).
  • Lewa strzałka: poprzedni slaid.
  • Prawa strzałka: następny slaid.
After clicking on the image a modal window will open with a large version of the image. It will be possible to browse the gallery of subsequent images.
Using the gallery using keyboard shortcuts:
  • Escape: closes the galleries.
  • Space: starts / stops automatic slaidshow (play / pause).
  • Left arrow: previous slaid.
  • Right arrow: next slaid.
 Sezon na Śląskie  Jerzy Gorzelik członek Zarządu Województwa Śląskiego  Podczas konferencji prasowej potrenować  moza było grę w golfa

Linki do stron zewnętrznych
Strona internetowa akcji
Więcej o kampanii